مهيارمهيار، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

دنياي شيرين مهيار

بازگشت به دنیای شیرین مهیار

1393/4/21 15:36
نویسنده : خاله فريشكا
575 بازدید
اشتراک گذاری

خاله جون فدای یکی یه دونه عسل خاله بره الهی niniweblog.com

فدای اون شکل ماهت ببخشید که این همه دیر اومدم نازنینم niniweblog.com

شما الان صاحب یه دختر خاله کوچولوی ناز هستی niniweblog.com

خاله فدات بشه عاشق این هستی که وقتایی که من دارم برای وانیا جون شیر درست میکنم بیای و بگی خاله جون با هم درست کنیم بعد هم من دستای کوچولوتو میگیرم و با هم پیمونه شیر خشک رو میریزیم توی شیشه بعد هم سریع میگی من تکون بدم و باز بعدش سریع میگی من خودم تنهایی بزارم دهن وانیا جون niniweblog.com

هر از گاهی میدوئی میای صورت وانیا جون رو ناز میکنیniniweblog.com  یا میبوسیش دورت بگرده خاله niniweblog.com

هر بار هم زنگ میزنم میگی وانیا جون کجائه ؟ niniweblog.com گوشیو بده بهش صحبت کنم

18 تیر رفتیم آتلیه تا عکس سه نفره با وانیا جون و رونیکا جون ( جیگل عمه ) بگیرین haveasmilngdayfotograaf.gif

فدات بشم اولش ترسیده بودی و هی میگفتی خاله جون بگو از من عکس نگیره  اما وقتی رونیکا جون هم اومد راضی شدی که بشینی واسه عکس گرفتن 

تولد 6 ماهگی وانیا جونی بود  و من واسه دخملی یه کیک خریده بودم که من و شما با هم رفتیم خریدیم شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا واسه شما و رونیکا جونی کادو هم خریدم  که تشکر کنم که اومدین تولد وانیا جونی توی اتلیه  

قربون اون ژست گرفتنت بشم چون اقاهه گفته بود به من نگاه کن و لخند بزن  از اول تا اخر هی بهش نگاه کردی و لبخند زدی 

امروز رفتم واسه انتخاب عکس جیگرتون رو برم خیلی ناز شده بودین هر سه تاتون niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (0)