مهيارمهيار، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

دنياي شيرين مهيار

چند تا عکس از جیگلی

1390/10/6 16:00
نویسنده : خاله فريشكا
2,274 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا عکس ازت گذاشتم خوشگل من

اسفند دود کنم چشم نخوری 

 

عسل خاله ای تو جیگلم

 

خوشمل خودمی

خوشگل خودمی

 

فدای اون چشات بشم من

فدای تو بشم

 

جیگلم داره بانک مامانشو تبلیغ میکنه

 

داری بانک مامانیتو تبلیغ میکنی ناقلا

 

فدای دندونای نداشته ت که میخوای مسواکشون کنی

 

فدای دندونای نداشته ت که میخوای مسواکشون کنی

 

فدای تو بشم من

 

 

جیگل ما توو روز عاشورای امسال

جیگلی توو روز عاشورا ( فدای اون لبات بشم )

 

جیگلی توو روز همایش شیرخوارگان

 

جیگلی روز همایش شیرخوارگان

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان عرشیا
8 دی 90 9:48
حتما اسفند دود کن چون گل پسر هم نازه هم خوشگل خدا حفظش کنه خاله فریشکا من تو چشنواره یکسالگی نی نی وبلاگ شرکت کردم خوشحال میشم به وبلاگ من سرزده اگه دوست داشتین به کد من رای بدبن اخه تا جمع بشتر وقت ندارم
خاله ی هویار
14 دی 90 0:34
سلام خاله جون ...خوبید شما؟پسمل گلتون خوبه؟ ای جااانم خدا حفظش کنه اره عزیزم از گرگانم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم با اجازه من لینکتون میکنم شمام لینک کردین پیام بذارید
فاطمه
16 دی 90 21:44
سلام خاله جونی چه پسملی نازی از طرف من ببوسش خاله جونی لینک شدی